10 oktober, 2006

Matmässa om en månad

Tja, ibland vill man ju göra lite reklam för den hand som föder en. Själv älskar jag matmässan och går runt i flera timmar på fredagkvällen så det är inte så svårt - att göra reklam menar jag. Slantarna brukar rulla iväg, massor av roliga ingredienser och intryck rullar med hem.

Tips till dig är att tävla och vinna biljetter till Det Goda Köket och just det jag vill göra reklam för. Du kan också förköpa biljetter till mässan och provningar.

Mer info om mässan hittar du på Det goda kökets hemsida.

5 kommentarer:

BeRKA sa...

Har anmält mig till tävlingen. Tack för tipset. :-)

Brazilian Linda sa...

Åh vad avis jag blir på sånt här :) Jag hade gjort allt i min makt att åka om jag varit i sverige! Men men, så sitter man då hur många tusen mil som helst långt bort. Här är det otroligt ont om matmässor måste jag säga. jag söker men finner inget tyvärr... ha så skoj! Kram!

Kinna sa...

Upptäckte just att det är en familjeaktivitet den helgen som jag inte kan vara borta ifrån. Det blir nog ingen mässa för min del heller, men drömma kan man ju alltid.

Anonym sa...

Jag har köpt en biljett och ska gå. Det är bra med lång framförhållning :).

Kinna sa...

Ja, jag gjorde bort mig ordenligt. Borde haft mera koll på det intressantaste eventet i höst. Du får rapportera om du hittar något kul.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...