10 oktober, 2006

Sushi SM

Underbar entusiasm har David Khabbazi som kreerat konceptet Sushi SM. Jag tycker han är helt fantastisk med sin energi och många idéer. Till saken hör att jag bara träffat honom en gång. Han kom till bloggträffen i augusti då han hittat mitt namn i nätverket OpenBC där vi båda är medlemmar.

Sushi SM är något som David brinner för fast han jobbar heltid på ett helt annat företag. Jag håller tummarna för att alla bitar faller på plats och att han får/har fått många sushikockar anmälda till tävlingen. Sista anmälningsdag är den 16 oktober.

3 kommentarer:

Anne sa...

Visst är det kul! :) Min svåger är med i juryn, det ska bli väldigt spännande att se det hela :)

Anonym sa...

Hört talas om Sushi SM, detta blir spännande att se på deltagarnas kunskaper. Jag o min son Bryan hade tänk att kolla på men ...synd vi åker till köpenhamn den dagen! e det nån som vet om tävlingen kommer att visas live på TV eller online?

Kinna sa...

Hej Anonym!
Maila till David på Suchi SMs sida så får du säkert svar på om han lyckats få TV engagerade att filma. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...